Megnőtt a Porsche Taycan villanyautó hatótávja
Az optimalizációnak köszönhetően akár közel 15 százalékkal nagyobb távolság tehető meg a sportos elektromos autóval, mint korábban.
Az optimalizációnak köszönhetően akár közel 15 százalékkal nagyobb távolság tehető meg a sportos elektromos autóval, mint korábban.
A gyártó következő generációs villanyautóit a jelenlegi modelleknél jelentősen gyorsabban lehet majd tölteni.
Eddig még egyetlen sorozatgyártású elektromos autó sem ért körbe olyan gyorsan a Nordschleifén, mint a Taycan Turbo S.
Hiába az akár 761 lóerős teljesítmény, a Taycanra bizony ráfér némi tömegcsökkentés.
A bottropi különítmény természetesen kapásból a legerősebb Taycant vette kezelésbe.
A Porsche Taycan esetében télen akár 20 százalékkal is rövidebb lehet a hatótáv, mint nyáron.
A japán gyártó szerint a vezetési élményhez az elektromos autók esetében is hozzátehet egy kiváló kézi kapcsolású váltó.
A villanyautók piacát az igen gazdag olajalapból pörgető skandináv országban már alig fogynak a tisztán benzines kocsik.
A töltők csúcsteljesítménye közel 30 százalékkal fog növekedni.
A fényhíddal ellátott safety car a Formula E versenyeken teljesít majd szolgálatot.
Az 1931-ben alapított német gyártó most először szállított le 300 ezernél több új autót egy év alatt.
Szuperkompakt villanymotor és kétfokozatú váltó a hatalmas elektromos autóban.
Az újdonság a Taycan 4S és a Taycan Turbo közötti rés betömésére hivatott.
Kipróbáltuk, hogy milyen a gyakorlatban a Taycan enyhén terepkombisra hangolt új változata, ezenkívül pedig azt is megnéztük, hogy mit tud az első tisztán elektromos Porsche csak hátul hajtó alapmodellje.
A tisztán elektromos hajtásláncú szabadidőautónak már javában zajlanak a közúti tesztjei.